HTML

200SX projekt

Építgetek egy 200SX driftautót utcára és ezzel is járok. Képek, sztorik, öröm, üröm, pajtik. Lehet becsúszik majd egy kis AE86 téma is. Meg talán egy kis póker. Meg mittomén.

Linkblog

Friss topikok

  • sayyestovodka: várom további beszámolókat, jó kis blog! :8 (2017.12.04. 18:33) Csak, hogy Karottának ne legyen igaza
  • Z0tya: CSak kár, hogy az utcán vereted... (2010.05.17. 10:22) Az első tánc
  • bodoo: Hello! Téged nemigen szeretnek az istenek, vagymi... 2 éve építgetek egy 200sx-et, mondjuk, én fil... (2009.06.19. 07:14) Szigorúan 18+
  • sayyestovodka: @zsp: látom az egyenlők között is vannak egyenlőbbek. engem a minap egy hasonló (csak sokkal vicce... (2009.02.27. 14:54) Deus proponit, sed Homo disponit
  • zsp: "régi, humán beállítottságú, faszfej baráti társaságomat új, reál beállítottságú, jófejre cserélné... (2009.01.22. 23:02) Csekély értelmű medvebocsoknak

Címkék

200sx (5) adamo (1) ae86 (1) átbaszás (1) autólopás (1) autóvásárlás (1) coilover (2) d2 (1) drift (1) ebay (1) ecu (1) élmények (1) első (1) felújítás (1) francia (1) gabi (1) hazugság (1) heroin (1) hibalista (1) hirdetés (1) homó (1) intercooler (1) kaland (2) karcolgatás (1) lány (1) lefúvószelep (1) lsd (1) natúr (1) pénz (1) pisti (1) racing (1) roncs (1) sárhüvely (1) sper (2) szefós (1) terv (1) teszt (1) turbó (1) vagizás (1) Címkefelhő

Háttértörténet

Dacika o_O 2009.01.21. 00:07

Üdvözlöm a kedves látogatókat, barátokat, családot, márkatársakat, makktársakat, a valószínűleg véletlenül idetévedt csajokat, geek-eket, bárpultosokat, úszómestereket és pénztáros hölgyeket!

Miután megpattintották az előző kocsimat a munkahelyem elől, úgy döntöttem, nem veszek újabb drága sportautót. Ezzel el is érkeztünk a blog első - de semmi esetre sem utolsó - hazugságához. Egyáltalán nem döntöttem el semmi ilyesmit. Legszívesebben egy Lotus Exige S-t használnék utcán és egy D1GP drift spec S15-tel csúszkálnék.

Nos, mivel nem volt pénzem és egyáltalán nem voltam hajlandó beleülni semmilyen értelmes, hétköznapi autóba, elkezdtem törni a fejem. Imádom az AE86-ot de nem vagyok hajlandó sem egy koszlott 120 lóerős kocsival mászkálni, sem egy gurigát rálocsolni egy 22 éves egyhatos motorra, hogy 156,5 lóerős legyen. Tehát mit is keresek? Legyen turbós, azt olcsó tuningolni, kicsi és könnyű a motorja, tehát nem lesz egy orrtolós fostaliga. Legyen hátsókerekes, azzal nem kell 130-cal ráfordulni az Erzsébet-hídra, hogy felmenjen a pulzusom, mint a négykerekessel. Elsőkerekes NYILVÁNVALÓAN szóba sem jön. (Hehe, tetszik ez a színezés, ha lesz kedvem meg időm, kiszínezem az egész kibaszott blogot!)

Na szóval milyen autó felel meg a fenti kritériumoknak? Faszom se tudja, írjátok meg kommentbe! Ja, tudom! Volt egy barátomnak egy Ford Sierra Cosworth-je, ami hátsókerekes volt. Olaszországból hozta, 310 lóerő, félelem és rettegés, a harmadik napon megúszott vele és televágott egy Skodát, amiből éppen kikászálódott egy négy fős család. Na ilyen roncsokat tuti nem veszek.

Pisti barátom - akiről még valszeg sok szó lesz, ha valaha írok még egy bejegyzést - javasolta a szóban forgó típust. Azzal indokolt, hogy driftelnek vele sokan, tehát nagyon szar nem lehet a karakterisztikája, van hozzá minden szar interneten, olcsó és nem is néz ki szarul.

Legelőször egyébként itt halottam róla.  Ez egy kellemes áttekintő az autóról, kezdőknek érdemes elolvasni. Így rögtön az első bejegyzésben eljutottam oda, hogy Karottának több kocsiját is bemutattam. Dehát nem vagyok én homofób, jófej a srác és kész, tudja mitől döglik a légy.

Ha szépen szeretnék fogalmazni és egyben kesztyűs kézzel bánni magammal, azt mondhatnám, nem vagyok türelmes típus. Ebben az esetben viszont az lenne fair, hogyha kesztyűs kézzel bánnék másokkal is, amihez viszont semmi kedvem. Tehát maradjunk annyiban, hogy akaratos kis pöcsfej vagyok. Úgy gondoltam, hogy ami éppen a piacon van, az a választék.

Így vettem meg életem első 200SX-ét.

Címkék: 200sx ae86 pisti autólopás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nissan200sx.blog.hu/api/trackback/id/tr82892359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása